sâmbătă, 13 iunie 2009

Vise

De mic oamenii te intreba ce vrei sa fi cand te vei face mare. Datorita acestei inofensive intrebari in micul om se naste cu o imensa dorinta, un vis ( cand va fi mare vrea sa devina ceea ce a raspuns in copilarie ) . Unii, dar putini, reusesc sa isi indeplineasca acest vis. Altii pe parcursul vietii isi schimba visul, dar nu uita ce si-au dorit cu atata frenezie.


Cand eram mic, eu raspundeam la aceasta frecventa intrabare : " gunoier". Doar asa ca stiam ca o enerveaza pe mama daca spun. In prezent, daca imi este adresata aceasta intrebare ( ceea ce este improbabil) as raspunde pensionar. Dar nici unul din raspunsuri nu imi starneste o dorinta arzatoare, deci nu pot sa le numesc vise.

18 ani - 23 de ani, asta e perioda viselor mari. In aceasa perioada omul este constient de calitatile si virtutile sale, este perioada in care se nasc marile vise. Din nou sunt atipic, ma aproprii de sfarsitul acestui interval si nu pot spune ca am un vis pentru viitor.

Eu ma bucur de prezent, de intamplarile fericite sau triste de care ma lovesc. Beau, dansez si cant - aceste trei lucruri imi ocupa timpul si nu ma lasa sa visez


P.S. Mi-ar face mare palcere ca in apropierea sfarsitului de drum, sa stau intr-o curte la o masuta cu vechiul prieten de pahar, nespunandu-ne nimic, doar ascultand o melodie veche si sorbind din pahare. Iar in casa, doua doamne lovite de cutitul ascutit al timpului sa rada din toata inima de bosorogii melancolici din curte.

Niciun comentariu: