luni, 8 iunie 2009

SUNT UN CIUDAT !

Asa ma caracterizeaza o majoritate covarsitoare a cunoscutilor. Pana si eu ma consider o persoana bizara.

Da...sunt un ciudat. Pentru ca ascult o altfel de muzica decat cea a maselor, Pentru ca in fiecare femeie sau fata vad o particica din mama si de aceea le respect. Pentru ca la 22 de ani eu prefer sa beau o bere cu un prieten de pahar decat sa fac sex cu o oarecare. Pentru ca am ales sa citesc in loc sa ma uit la "Acces Direct". Pentru ca nu imi place sa fac unei fete complimente ( sau sa fac gesturi catalogate romantice ) doar ca sa ii " mangai " o particica din corpul ei. Pentru ca ma atrag fetele arogante si vanitoase in loc sa imi placa cele pe care sa le pot manipula. Pentru ca merg foarte mult pe jos si nu agreez sofatul. Pentru ca ma uit de 1 ianuarie la concertul de la Viena pentru mine si nu ca sa ma dau intelectual.


Ar mai fi multe de adaugat dar risc sa devin penibil si sa va plictisesc, asa ca va las sa va traiti vietile voastre normale intorcandu-ma la viata mea bizara.

Niciun comentariu: