joi, 25 iunie 2009

Vedeti-va de viata voastra.

Desi nu eram un cititor de blog-uri, de la construirea acestui jurnal de ganduri am inceput sa citesc cativa dintre blog-arasi, asa ca sa "studiez concurenta" .

Si ce am observat? ... Majoritatea post-urilor sunt despre frustrari, ura si mai ales gelozie (in foarte multe forme si despre diferite persoane). De aceste sentimente sunt pline ziarele, emisiunile de la tv. dar mai eles ele sunt prezente in mintea persoanelor din viata mea, fie ca sunt apropiati, cunoscuti sau doar niste fete trecatoare.

" Uita-te la grasu ala ce bunaciune are langa el; Piticania aia de ce plm are ditamai masina si eu merg pe jos? ; Eu ma chinui cu un amarat de salariu si tiganii astia sunt plini de bani ; In mortii masii de lautari, ca nu platesc taxe la stat ; " astfel de expresii ne macina existenta.

Este ceva normal ca in viata unii sa fie mai dezavantajati si altii sa fie bagati mai mult inseama de zeita Fortuna ( chiar daca acestia nu stiu cine este "gagica asta''). De ce nu incercam sa fim mai buni in ceea ce facem, mai veseli si astfel sa incercam sa ne atingem scopurile si sa nu mai traim cu aceasta barfeala distrugatoare de zambete si creatoare de monstri.

Vedeti-va de viata voastra, cu bunele si relele ei. Va asigur ca nici ceilalti nu au o viata perfecta.
Asa ca tu, cititorule, mergi pe drumul sfarsitului tau fara a ura drumul altuia ... existenta iti va fi mult mai frumoasa.


P.S. Acest post nu se vrea a fi un sfat , ci doar o alta posibilitate.

Un comentariu:

KrissTinna spunea...

foarte frumos...ce bine ar fi daca ar gandi toti ca tine:)))