miercuri, 10 iunie 2009

Feriti-va de prosti !

Azi m-am dus la facultate sa-mi dau ultima restanta. Pana aici nimic iesit din comun.

Primul lucru pe care il face profesoara este de a ne muta cate unu in banca. Si de acum in colo " tineti-va " incepe circul. Profa cere o carte si ii dau eu una ( fiind singurul din clasa care avea acest obiect necunoscut de colegii mei) ; vazand ca doar un singur student are carte ea intreaba " daca vrea cineva sa isi cumpere manualul pentru a ne fi mai usor la examen" ; astia se prind ca e de bine daca ai acest obiect la examen si se duce unu la secretariat sa cumpere fiecarui cate un exemplar.

- Acum ca aveti toti carti, ce vreti sa facem? Va las 5 minute sa va alegeti un subiect sau va dau aplicatii si va las cu manualul pe banca?
Si primesc prima lovitura... astia vor sa ne dea teorie.

Dupa cateva secunde de liniste profesoarei ii vine un gand:

- Nu vreti voi sa veniti luni cu un referat?

IDIOTII foarte fericiti sunt de acord; si astfel mai primesc o lovitura.

Asa am plecat nervos de la facultate stiind ca pentru luni trebuie sa fac un referat.

Cat de prost poti sa fi ? Sa te puna profesoara sa iti cumperi carte si sa iti spuna ca te lasa sa copiezi si tu sa vrei sa faci referat?


P.S Plin de nervi , ducandu-ma spre o binevenita bere, dau la un chiosc de ziare de CD-ul lui Stefan Iordache de la Jurnalul. Asa ca si azi e o zi frumoasa.

Niciun comentariu: