vineri, 26 iunie 2009

S-a dus un " elvis"

Aseara, stand intins in pat si incercand sa adorm, vocea lui Diaconescu imi spune ca " a murit Michael Jackson" . Surprins si intrigat, ma intind dupa telecomanda pentru a zapa incercand sa aflu mai multe informatii. Astfel, desi informatiile nu sunt clare si unele chiar fiind in antiteza ( ceva normal in aceste conditii ) , ma dumiresc si imi dau seama ca intr-adevar artistul murise. Vestea m-a rascolit dar nu asa de mult incat sa-mi tulbure somnul.

Insa, azi am realizat cine a parasit aceasta lume. Un om care acapareaza mai mult de jumatete din principalele bulerine de stiri, posturile de muzica ii dedica intreaga zi, stirea despre incetarea lui din viata impreuna cu articole despre viata lui apar in ziare de cu totul alt profil ( sprort, financiar etc ), fiecare site, updatat zilnic, scrie despre moartea lui... toate acestea se intampla pe intreg Globul nu doar intr-o particica a lui.

Asa ca imi permit sa spun ca in data de 25.06.2009 nu a murit un simplu artist; foarte controversat, ipohondru, urat de unii , lovit de paranoia si poate pedofil Michael Jackson a fost si va fi un mit ... o legenda ... si un idol pentru o multime de oameni.





P.S. Am adaugat piesa care imi place cel mai mult din repertoriul lui.

Niciun comentariu: