vineri, 25 septembrie 2009

SUNT IN CRIZA.

In proportie de cel putin 90 % oamenii din Europa si America sunt in criza financiara ( Asia nici macar nu a mirosit aceasta criza iar in Africa este criza de o vreme indelungata ). Din pacate eu sunt european, deci era foarte greu ( daca nu imposibil ) sa nu resimt si eu aceata criza,dar ce e mai rau sun roman ( cand toate tarile fac pasi mai mici sau mai mari spre redresare, tarasioara asta se adanceste din ce in ce mai mult in ea ). Din cauza ei micile mele planuri stagneaza, iesirile cu gagicile sunt nevoit sa le diminuez iar capriciile mele sunt reduse spre zero.

Nu intelegeti gresit ... nu ma plang, sunt constient ca in viata exista si astfel de momente. Pot spune ca aceasta criza m-a ajutat sa imi inteleg mai mult personalitatea si sa observ mult mai repede neroziile acestui popor.

Dar nu vestita recesiune mondiala m-a lovit in barbie. Alta criza imi zguduie gandirea si ma face irascibil:


  • Nu mai am unde sa beau - aveam o carciuma la 3 statii de casa mea, dar s-a umblut de agarici si de lacomia patronului (nu despre pret este vorba, ci de imbulzeala de scaune si mese ) , astfel si-a pierdut tot farmecul; n-am gasit alta sa imi spuna: Bine ati venit
  • Nu mai pot sa citesc ziarele de sport si sa vizionez emisiunile despre fotbal; lucru asta il faceam foarte des, exagerat de des ; din cauza inganfarii, neghiobiei si narcisimului patronului Stelei mi-am pierdut interesul
  • Meciurile Stelei le urmaresc stand intins in pat; fara emotie, fara intensitate sufleteasca, si fara bere .... meciurile nu mai au gust ; mi-a diparut pasiunea tot din cauza lui Becali
  • Duc o lipsa acuta de responsabilitati; stau toata ziua si ma uit pe pereti
  • In fiecare seara cand vreau sa ma culc imi zambeste batjocoritor insomnia ( poate faptul ca ziua de azi e ca ziua de maine o atrage spre camaruta mea )
  • In "marele " Bucuresti nu mai gasesc o discoteca care sa imi ofere : bautura convenabila, muzica pe care pot sa dansez cu o fata ( nu zgomotul ala pe care unii il numesc house, sau dedicatiile manelistilor), atmosfera placuta si spatiu sa respir ( nu cer mult , doar sa nu mai fiu lovit - sau sa lovesc - vecinii de ring din greseala)

Rezultatul adunarii celor 6 puncte este criza mea. Cand se va sfarsi nu stiu, dar cu siguranta se va sfarsi. Pana atunci resusesc sa o mai indulcesc cu lectura cartilor de la Adevarul si cu lalaielile mele.

Niciun comentariu: