marți, 8 septembrie 2009

Inselarea propriului gand.


Pana mai ieri ma consideram un om patriot, dar din pacate am realizat ca doar speram sa fiu unul. Nu pot fi patriot cand dragostea si devotamentul fata de de patrie si popor sunt sentimente vremelnice.

De ce, aceste doua sentimente nu sunt statornice in mintea mea ?

1) Dragoste fata de popor.
  • egoismul, lasitatea fatarnicia romanilor ( in cele doua razboaie mondiale le-am aratat constant)
  • poporul roman nu stie sa isi aleaga conducatorii ( marii lideri ai neamului nostru nu au fost alesi de marea masa)
  • dupa 20 de ani romanii inca asteapta sa li se dea fara sa faca nimic in schimb
  • intr-o natiune patriotica UDMR-ul nu ar fi ajuns niciodata la guvernare ( la noi interesele proprii sunt mult mai puternice decat cele ale natiunii)

2) Dragoste fata de patrie

  • desi multi cred ca Romania este speciala se inseala; ea este o natiune ca oricare alta; toate tarile au locuri speciale si frumoase
  • Dracula si femeile frumoase ... asta aduce cei mai multi turisti prin pamanturile noastre; Dracula este un personaj inventat de un englez, iar romancele au ajuns frumoase din ipocrizie si saracie ( la noi femeia nu isi permite sa fie urata )

Poate sunt cam dur, dar asta e parerea mea onesta si realista.

Binenteles ca exista in sufletul meu, romani extraordinari si locuri feerice inradacinate adanc in inima mea. Exista si devotament pentru aceasta tarisoara. Sunt atasat de locurile care mi-au adus bucuri si de oameni care mi-au schimbat perceptia vietii sau mi-au primit/dat un zambet sincer.

Inebunesc cand aud pe cineva ca le spune tiganilor rromi ( rom este abrevierea tarii mele ) .Nu ma mandresc ca sunt roman dar nu voi ascunde niciodata ce nationalitate am. Sunt iritat cand romanii folosesc cuvinte englezesti cand au alternativa celor romanesti ( vezi OK in loc de bine ). Oare de ce cetatinii marilor puteri nu sunt nevoiti sa invete o limba straina ( engleza de obicie ) pentru a se angaja in propria lor tara?

Sunt combativ, imi place riscul calculat si vreau sa fiu mereu castigator. Poate aceste defecte fac sa nu pot adora aceasta tara, care a ales, mereu , cea mai usoara modalitate de iesire din impas si s-a multumit totdeauna cu putin.

Niciun comentariu: