joi, 28 mai 2009

Inteligenta si instinct

"Sotia unui prieten , impreuna cu niste prietene se implicasera intr-un program de autodepasire. I-a cerut sotului sa o ajute prin a-i sugera sase lucruri pe care el le credea necesare pentru ca ea sa devina o sotie mai buna.

El imi marturisea : " O asemenea cerere m-a luat prin surprindere. Sa fiu cinstit, mi-ar fi fost foarte usor sa enumar sase lucruri pe care as vrea sa le schimb in ceea ce o priveste - si, Doamne, ea ar fi putu scrie o mie de lucruri pe care le-ar vrea dIferite la mine - dar n-am facut-o. I-am spus : <<>>

A doua zi m-am trezit foarte devreme; am sunat la florarie si i-am rugat sa trimita sotie mele sase trandafiri rosii cu un bilet <<>>

Cand m-am intors acasa in acea seara, cine credeti ca m-a intampinat in usa? Exact. Sotia mea! Aproape plangea. Nu mai are rost sa spun ca eram extraordinar de fericit ca n-o criticasem asa cum imi ceruse.

Dupa cateva zile, m-am intalnit cu o colega de a ei, mi-a spus: <<>> . Atunci am inteles puterea unui cuvant de apreciere."



DALE CARNEGIE, SECRETELE SUCCESULUI

Niciun comentariu: