marți, 4 august 2009

Eu si timpul trecut.

A trecut ceva timp ...

A trecut, dar ce am facut cu el ?

Aceasta intrebare ma macina, e un fel de " a fi sau a nu fi " a lui Shakespeare.

A trecut ceva timp de cand am terminat liceul.
Im perioada aceea am invat stiita bautului, ma refer la adumelcarea si placerea inghitirii licorilor ; e foarte greu sa sti cand sa te opresti la limita ( pentru ca daca sti, mai mereu, sa ajungi la limita si sa te opresti te poti compara cu marii piloti care termina cursa cu ultima picatura de carburant , sau cu cei care poarta centura neagra ) daca bei prea putin doar ai degustat , daca o depasesti este ca si cum ai lua un 3 la fizica.

A trecut ceva timp de cand am terminat facultatea.
Perioada acesta a fost mai ciudata dar si mai profunda. Mi-am dat seama care este vocatia mea : desi necesita multa rabdare, studiu constant si neincetat, iar concurenata este extrem de apriga ... eu sunt facut sa fiu manager. Am reusit sa rezist, cu greutate, 3 ani in compania unor taranci , inculti dar mai ales in prezenta unor bosorogi. Am constatat ca, pana si eu, pot fi un mare pampalau fata de o fata. Aaaaaa si m-am obisnuit cu ideea ca la betie atrag inesplicabil toate grasele, iar cand sunt treaz manelistele intra in vorba cu mine si imi ofera in dar niste priviri "ucigatoare".

A trecut ceva timp de la ultimul post.
A fost o perioada anosta, poate si datorita neincetatei reveri care imi rasfoieste circumvolitiunile.



P.S In ultima vreme, impreuna cu CHR-ul gasisem o bancuta linistita ( la cateva statii de casele noastre) unde sa ne bem linistiti berile ... SI ACOLO AU APARUT TARANIIIII.

Niciun comentariu: