marți, 7 iulie 2009

Mi-am regasit tineretea.

Trec printr-o perioada ciudata din viata mea. De ceva timp ma tot intalnesc cu o veche prietena a mea... insomnia. Da, cand pentru altii insomnia este o boala de care incearca sa scape pentru mine este o buna prietena ( creierul meu o considera o partenera de joaca destoinica).

In seara aceasta, impreuna cu ea, am realizat ca mi-am regasit tineretea. Fac exact ce faceam cu ceva ani in urma cand nu ma apuca reveria atat de des, cand problemele si greutatile din viata mea mi se pareau mici si astemptam ca ele sa fie rezolvte de alcineva.

Ieri am adormit uitandu-ma la Turul Frantei;in fiecare seara astept cu nerabdare sa vina ora 01:00, ora cand pun cei de la gsp ziarul pe internet; in aceasta perioada nu ma mai gandesc la nimic si las fraiele vietii mele pe mana destinului; am reinceput sa beau seara pe banci; femeile le consider un obiect de arta nu o jucarie sexuala; muzica anumitor melodii imi deschide sufletul iar versurile lor imi intra cu o mare forta de penetrae in cap ( asta se intampla si in perioada trecuta dar nu cu asa mare intensitate); se pare ca si vechile acorduri de manelele au reinceput sa intre in urechile mele( aduse de CHR )

Nu este o perioada melancolica, nu ma gandesc la ce frumos a fost si nu incerc sa refac acele lucruri. Pur si simplu asta mi se intampla.



P.S Este o perioada minunata, dar nu stiu daca a venit la momentul potrivit. Peste 2 zile trebuie sa sustin lucrarea de licenta, dar gandul meu nu poposeste mai mult de 5 minute zilnic la aceasta zi.

Niciun comentariu: